יום שני, 12 במאי 2014

בחירת סלונים ומערכות ישיבה לבית




סלונים ומערכות ישיבה הם חלק בלתי נפרד מהבית, ומכיוון שאתם עומדים לבלות זמן רב בישיבה עליהם, חשוב לעשות את הבחירה הנכונה. הנה לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

כיום, סלונים ומערכות ישיבה הם משהו שיש בכל בית כמעט. הם פחות נפוצים בדירות שכורות של צעירים, אך כשמדובר בגילאים מאוחרים יותר, מובן שצריך פינה נוחה ואיכותית שתהיה בסלון של הבית.

ההיצע היום רחב למדי, וכך גם המחירים. כל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו, מבחינת מחיר, איכות, חומרים, עיצוב וכדומה. רובנו עושים את הבחירה עם דגש על המחיר, אך יש דברים חשובים יותר שצריך לשים לב אליהם:

  1. גודל: הדבר החשוב ביותר בבחירת מערכות ישיבה או סלונים הוא הגודל שלהם. בחינת הגודל היא פרט קריטי ברכישה ויש לבדוק את המימדים לפני כן, כדי לדעת האם אפשר יהיה להכניס אותם מבעד לפתח הבית.
  2. מקומות ישיבה: מספר מקומות הישיבה כמובן מותנה בגודל. כאשר מדובר בזוג שעומד להקים משפחה ורוצה שהרכישה תשמש אותו לשנים רבות, בהחלט מומלץ לקחת בחשבון את הנפשות שיתווספו למשפחה עם הזמן.
  3. איכות: האיכות היא מה שיקבע את העמידות של הסלון שבוחרים. ככל שהחומרים שמהם הסלון עשוי הם איכותיים ועמידים יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר אך משתלם לטווח הרחוק.
  4. ממה עשוי הסלון?: המחיר מותנה לא רק באיכות אלא גם בחומרים שמהם הסלון עשוי. לדוגמא, סלון עור הוא יקר יותר לעומת סלון דמוי עור. כמובן שהמחיר נכנס כאן למשוואה, ולצידו גם עניין של טעם אישי.
4 הקריטריונים לעיל יכולים לעזור לבחור את הסלון המושלם לבית, ולבדוק מה מקבלים בתמורה למחיר. רצוי גם לבדוק אם ישנה אחריות, אילו מקרים היא מכסה ולכמה זמן היא תהיה בתוקף.
בדיקה אישית של סלונים ומערכות ישיבה

כיום יש מוצרים ופריטים רבים שאפשר לקנות דרך האינטרנט בלי בעיה ובלי דאגה; סלונים ומערכות ישיבה הם לא בין המוצרים האלו. אתם עומדים לבלות זמן רב בסלון ולשבת על הסלון שבחרתם, ולכן חשוב ללכת באופן אישי לחנות ולבדוק את מידת הנוחות שהוא מציע.

בחינת הסלון בחנות תאפשר לחוש אותו ואת המרקם שלו וכך לדעת עד כמה הוא יהיה פרקטי בימי הקיץ החמים. עור או דמוי עור למשל הם חומרים בעייתיים בבתים שבהם מיזוג האוויר אינו תקין או אם אין מיזוג אוויר כלל.
אך הדבר החשוב ביותר הוא לשבת על הסלון ולבחון אותו מכל פינה אפשרית. כדאי לקחת את הזמן בחנות, שהרי הישיבה על הספות והכורסאות שקונים תהיה לזמן ממושך, ורק ישיבה ממושכת תאפשר לבדוק האם הסלון נוח או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה